lørdag 12. mars 2011

Forberedelser til eksamen


Da sitter jeg her foran pcen, en tidlig lørdagsmorgen midt i mars, og leser til eksamen i pedagogikk. Synes egentlig det er deilig å sitte slik, få lov til å drikke en kopp te, fordype meg i et emne og forvalte tiden min selv. Ekstra koselig er det å høre Linnea og Per i etasjen under, mens de leker rundt, bråker og koser seg. Det hjelper også på humøret at solen stråler og det slippes masse lys inn gjennom vinduene her oppe i loftstua.


Ønsker dere en fortsatt god helg, hva enn dere måtte finne på. Snart er det vår dere

Verdens beste te, Thé des Alizés fra Le Palais des Thés.


1 kommentar:

  1. Fine farger sammen i bildet! Satser på å få smake på verdens beste te neste gang jeg kommer på besøk ;) Hvem vet, kanskje jeg kommer kjørende!! haha =p

    SvarSlett