fredag 3. juni 2011

Eksamen 2.år "Under overflaten"

Da er jeg endelig ferdig med andre året på faglærerutdanningen i kunst og håndverk! Det føles helt fantastisk deilig. Snakk om masete, tjasete STRESSÅR! Jaja, nå er eksamen innlevert og jeg er klar for fødselpermisjon. Har ingenting jeg må gjøre og det er så ufattelig deilig. Det betyr jo at jeg får tid til alle de små prosjektene jeg har drømt om å gjøre det siste skoleåret. Så får vel nok å blogge om fremover :)


Tenkte jeg skulle starte med noen bilder fra eksamen min. Temaet for eksamen var Fridtjof Nansen og jeg ble inspirert av hans forskning på det maritime liv. Så her er en liten titt på noe av sluttresultatet.

Under overflaten






2 kommentarer:

  1. Wiii, updates!!!
    Utrolig kule og fine tegninger!! =) Nå kan du bare nyte sommeren og gjøre alt klart til lillegutt kommer! =)

    SvarSlett
  2. digger tegningene! så deilig for deg å slappe av litt nå da :) håper vi sees på torsdag!
    love<3

    SvarSlett